HTML

Utolsó kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

God's zoopark

..járom a várost, emberek jönnek, emberek mennek... minden változik, csak a hülyeség marad örök érték..

Friss topikok

Jöttem , láttam... s most nem győzök bocsánatot kérni..

2007.04.16. 06:36 Futó Lada

  • ...reggel gondolkodtam,van-e valami emlitésre méltó az utóbbi idõben ami indokolná hogy írjak .Nem volt.De aztán bejött Lala. Lalát onnan lehet megismerni,hogy õ az élõ transzparense a "Jó szakember nagy zajjal dolgozik" jelmondatnak...

    - Mi van Lala? Le vagy törve mint a bili füle..
    - Hagyd el, banyek!
    - Óóóóócccseee! Há mi vaaaaan? - kérdezett rá Ede.
    - Ne tudjátok meg...najóvan banyek,elmondom...
    - Nemár!..Inkább akkor bungee-jumping kötél nélkül!- vetette közbe Tibi.
    - Naszóval. Reggel korán zarándoklok kifele az állomásra,infraszemüvegben szinte a nagy sötétre való tekintettel.Késésben vagyok,naná.Út felbontva mint tejesdoboz a hûtõajtón.Sima átjutás óne,állhattam neki fogócskázni a dömperrel,meg a többi útkaparó jószággal a sikeres átjutás érdekében.Jó rendben,végre állomáson kint,vonat jön.Felpréselõdtem.Frankón mondom banyek : a szardiniásdoboz ehhez képes egy bálterem.Annyi helyem se volt,hogy semennyi.Reggeli melósvonatról lévén szó,a nagy összetorlódástól olyan izom-szag volt,mint a Mister-univerzum verseny elõtt az öltözõben...
    - Te már csak tudod...sûrûn fordulsz elõ ilyen helyeken..-szólt közbe Tibi.
    - Jóvanmár banyek ! Persze hogy nem voltam...
    - Ki hitte volna !! Én frankón nem ! Ha rádnézek,egybõl a Svajcenegger jut eszembe.....amikor még csak kb 8 éves lehetett...de te még persze lehetnél fõszereplõ az "Etióp terminátor" címû filmben...simán elmenne..
    - Bal lábbal keltél Tibi bátyám?..No persze ha kettõ van belõle,úgy nem kunszt..Node most nem ez a téma.Szóval banyek megy a préselõdés ezerrel,hering-effektus, dögszag meg minden.Állomásra be,ajto ki. A peronon ott áll egy életmûvész.Frankón mondom,még az ateisták is imádkozni kezdtek,nehogy oda szálljon hozzánk. De a jóisten nem figyelt,talán a Bumerángot hallgatta a slágerrádión vagy mittomén,lényeg a lényeg - a fószer behullámzott oda mellénk.Látszott hogy benne van a reggeli agyserkentõ vegyespálesz-tablettásbor koktél,és olyan szaga volt banyek,amilyennek biciklit lehet támasztani.De ez nem lenne elég,jött mögötte kb 1 köbméter muslinca.Frankón láttam: egy esélyem van a túlélésre, ha nem veszek levegõt amíg ittvan.
    - Ne folytasd,kitalálom - vágott közbe Tibi. - Ugye túlélted?
    - Tibi bátyám,ha így folytatod,még akár ûrhajómérnök is lehetsz.Mibõl jöttél rá?
    - Gondoltam csak nem akarsz szomorú sztorikkal traktálni így reggel.
    - Na jó mindegy banyek...folytatom.Gyorsan bespejzoltam annyi oxigént amivel egy edzett polinéz gyöngyhalász napokig kibekkelné a tengerfenéken.Igen ám,de ez az én acélos szervezetem számára kevésnek bizonyult.Fejem olyan volt banyek,mint a népstadion hajdanán egy Ujpest-Fradi meccsen; hol zöld hol lilás árnyalatban viritott mikor egy homályos viziómban eszembe jutott anyám egyik intelme : "Fiam,legalább kétpercenként vegyél levegõt!".Hát ennyit ugye csak megtehet az ember az anyja kedvéért...de bár ne tettem volna.
    - Elért a feeling?
    - Hát finoman szólva...bár én úgy mondanám banyek :mellbevágott mint városi gyereket a hegyi levegõ. Kicsit hezitáltam mint akit Mike Tyson szájonvágott, hogy most dobjak-e egy hátast,vagy mégis inkább várjam ki a menet végét,de aztán talpon maradtam,
    - Hõs vagy! -szólalt meg Tibi.
    - Dehogy! Csak egyrészt nem volt hely megpadlózni,másrész tuti hogy nem a Pamela Anderson jött volna mesterségesen lélegeztetni,hanem ez a szeszkazán.
    - Hõs vagy..-szólt ismét Tibi.
    - Most te belém akarsz kötni banyek?
    - Kössön beléd a tejbegriz...
    - Tibi bátyám ! Most kicsit ideg vagyok.Itt mondom életem történetét,te meg egyfolytába beszólsz.Nem lesz ennek jó vége!
    - Mi van Lala? Dzsúdó-pudingot reggeliztél? Vagy birkózószõnyegen aludtál,hogy ilyen harcos vagy? Vedd már észre : kevés vagy mint New York-ban a Bin Laden-sugárút!
    - Dehát ti kérdeztétek mi bajom !
    - Kérdezte a fene,mondtad te annélkül is.Elmondtad? El. Meghallgattuk? Meg. Sajnállak-e? Nem én.
    - Jóvan banyek,meséljen nektek ezután az Andersen..
    - Azon legalább elalszok...de tõled még aludni se lehet olyan hangos vagy.
    - Óóóóóccssse! Este üttyük a bajermünchent! - jött vissza a folyosóról Ede.
    - Te Lala ! Az elõzõt visszavonom...mégse vagy olyan hangos...

    ..naszóval így indult a mai nap.Még mindenkiben benne él a megrázó történet a fiúról aki a reggeli melósvonattal jött dolgozni.Persze Lalát beküldtük a szoba közepére,hogy rendesen körbe tudjuk röhögni.Mindenki okult a mesébõl, Lala például azt hogy többet nem meséli el reggeli utazását, míg a többiek azt,hogy nem érdemes messze lakni,mert akkor vonattal kell bejönni.

    ...ennyit mára...további folytatás a reklám- ....azaz holnap után...
  • Szólj hozzá!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://bigone.blog.hu/api/trackback/id/tr1859129

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása