HTML

Utolsó kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

God's zoopark

..járom a várost, emberek jönnek, emberek mennek... minden változik, csak a hülyeség marad örök érték..

Friss topikok

Lala strikes back

2007.01.09. 02:21 Futó Lada

Csend,nyugalom,jóidõ,béke...

-Óóóóócssseee!! Hát boldogújéévet !! Hahaaajjjjj!
Atomcsapás,földrengés,ballisztikus rakéta,Newton-Leibniz tétel..
Az ijedtemben letépett kilincset óvatossan az asztalra helyezem majd nem is veszem el onnét. Sose tudni, végülis jobb a békesség. Már az összes csirkefogó ittvan,megint én értem be utoljára. Ezért hallom mindig hogy:
"Te utolsó gazember!". Na majd holnap beelõzök valakit. Helyzet szokásos, Lala észt oszt a nagyérdemû publikumnak akik tátott szájjal hallgatják a mestert és szinte isszák minden szavát.

- No akkor mégiscsak boldog uj évet banyek !
- Ez már a köszöntö volt? Te Lala! Ennyi erõvel azt is mondhattad volna,hogy "hamá nem mentetek a Dunának, akkó Agyonisten!" Azé nem kéne ennyire elkapatni minket nem gondolod?
- Tibi bátyám! Mi ez a letörtség banyek? Megin nem kaptál Dzsiájdzsót karácsonyra? Vagy nem sütött bejglit az asszony?
- Te Lala! Mire ilyen nagy az arcod? Lassan már csak kombájnnal borotválkozhatsz..Tényleg!Megkaptad a kombájn apádtól karácsonyra?
- Óóóóccssee! Kombájnod van? Nem azzal jársz tán a diszkóba?
- Hagyd el Ede, ha még csak azzal járna!Nem az a gáz hogy azzal jár,csak néha elfelejti az ekét lekapcsolni róla!
- Na jól van banyek, engem el lehet felejteni- emelte fel szavát vészjóslóan Lala.
- Nekem nem gond - vont vállat Tibi. - Ha csak ezen múlik a boldogságod!
- Nem,csak nem kell herótozni.
- Ócccssse! Hát ki herótoz?
- Méghogy ki?..Ti parasztoztatok le az elébb!
- Elébb? Ááá!Nem parasztoztunk le - javitotta ki Tibi - csupán megállapítottuk hogy messze laksz a bekötöúttól. Mászrészt meg akartam mondani hogy szóródik a vetõmag a zsebedbõl,biztos bennemaradt
- Jó persze! - hõzöngött Lala. - Bekecsben meg gumicsizmában járok a dizsibe,ott meg aztán a haverokkal csirkét darálunk,böfögõversenyt rendezünk, végül 6-7 boroskóla után kiderül ki tud legmesszebbrõl a piszoárba találni. Most boldogok vagytok?
- Ha te örülsz,mi is örülünk - vont vállat Tibi.- Bár megjegyzem mi még táncolni jártunk oda,dehát az egy más világ volt...
- Én is azért megyek banyek! Az elõbb azt csak irónikusan mondtam!!!!
- Szerintem meg üvöltve...bár lehet hogy a kettõ egy és ugyanaz...
- Ááááá! Kész vége!..nem szólok hozzátok.
- No..Valami nagy jót tehettem elõzõ életemben...ilyen jól még évem nem indult! - örvendezett Tibi. - Jól van Lala,ne duzzogj már! Mondd el inkább,hogy hogy teltek az ünnepek..
- Minek mondanám?Úgyse érdekel senkit!
- Nem hát! De elõbb-utóbb úgyis elmondod. Jobb ezen hamar túlesni..-vigasztalta Tibi.
- Á! Nem volt semmi. Otthon tunyultam,faltam a bejglit kétpofára, és bámultattam magam a tévével.
- Nem voltatok sehol?
- Nem a fenéket! El kellett dzsanázni az összes vaníliaszagú nagynénihez. Ezek meg szerintem kiszúrásból költöztek szanaszéjjel. Elõször csak annyi volt,hogy lemegyünk az egyikhez Pusztaszentgöröngyösre,ami helyileg ottvan az ukrán határ mellett. "Gond egy szál se!" -gondoltam én, majd jól bevágódok a Ford-ba aztán megmutatom banyek ezeknek a mazsoláknak hogy ki is a volán ördöge.Nem akarok szerénytelen lenni,de a Schumacher hozzám képest csak ipari tanuló.
- Jó ,persze,tudjuk hogy jobb vagy mint Prost,Senna és Fittipaldi együttvéve.Térnél a lényegre?
- Jó oké. Szóval rágyúrtam slusszkulcsra,de pofára esés lett,kiderült,hogy bárki vezethet csak én nem,mivel a család minden tagja szeretne élve eljutni a végcélhoz.Hát ez kicsit vérlázító volt,elég erõs kritika,olyan mintha a pápát kritizálnák hogy nem keresztény.Na mindegy, így se volt semmi veszve,legfeljebb banyek ,becsoportosulok a hátsó ülésre,aztán a laptop-on DVD-t nézek.Variáltam is hogy melyik film is tartana ki ,meg mi illik az úthoz...
- Pityke õrmester beszt of...az az egy DVD-d van...menjünk tovább..
- Jól van na banyek. Szóval megvolt már a b-terv is.Minden oké. Aztán kiderült hogy nincs otthon a Ford, a nõvérem elvitte. Menni pedig kell,tehát elindultunk az õ 17 éves Trabantjával. Gondoljatok bele : Budapest -Pusztaszentgöröngyös út egy Trabanttal!
- Hát...nem tudom mit nyávogsz,nem egy Párizs- Dakar ! -vetette közbe Tibi.
- Ja banyek.. fél óra alatt jutottunk a garázstól a kocsibejáróig.Ráadásul a Trabantban nincs szivargyújtó,így addigra a laptop lemerült.Mire kiértünk az utca végére Herman - ne röhögj banyek..az a kocsi neve - megadta magát és se elõre se hátra.
- Hogy lehet egy kocsit Hermann-nak hívni? - kérdezte Tibi enyhén fuldokolva a röhögéstõl.
- Tudomisén - vont vállat flegmán Lala - Kérdezd a nõvéremet. Mikor Ladája volt,azt Ivánkának hívta.
- Huh...háh...Ivánka - Tibi az asztal csapkodta,és csorgott a könnye a nevetéstõl..
- Akkor nem mentetek óccse?
- De banyek ....vonattal.Intercity, interpici, meg intermittomén. Azt hittem lefagyok a vonatról,de kiderült hogy az már a fûtés volt.Na itt kezdtem komolyan megilyedni. Gondoltan ha legközeleb lassit a vonat,kiugrok banyek,szedek fel néhány talpfát,aztán lesz itt tábortûz,szalonnázás,Beatles-dalok,miegymás...
- Aztán nem lassitott?
- De igen,de már az összes talpfát betonra cserélték. Ez gond banyek. Egyrészt baromi nehéz, másrészt csekély a fûtõértéke.Na mindegy,egyszerre csak odaérünk valahogy. Itt aztán jött az újabb próba,végig kellett kóstolni az összes karácsonyi sütit. Hát nem mondom, az elsõ 12 féle még jólesett..
- 12 féle? Az nem semmi óccse. És utána mi volt?
- Mi lett volna? Megkóstoltam a többi 18 fajtát is és megdöntöttem az egyhuzamban csandrázási világrekordot..
- Büszkék vagyunk rád Lala...bárki kérdi megemlítem, hogy veled dolgozhattam, hogy irigykedjenek rám..
- Nem kell aggódni,azóta megdõlt a rekord..
- De remélem az új csúcsot is te jegyzed!
- Naná. Jó szakember állandó minõséget produkál! Szilveszterkor a másik nagynénéméknél voltunk Soltvadkerten . 16 féle süti plusz házibor,meg egy kis keritésszaggató vegyespálesz. Ki voltam ütve mint Koko az 5. menetben.Csak ültem,néztetm magam elé.és tûnõdtem hogy mikor ettem sárgarépát...

...eszerint nem történt semmi érdekes. A Föld még mindig forog, a madarak csiripelnek, a virágok illatosak és a 49-es villamos lehal a Szent Gellért téren. Közben gazdája lett egy lottóötösnek...szerencsés fickó. Ez volt az utolsó BigOne, én most indulok a kelenföldi pályaudvar felé ,mert át kell mennem az Astoria-hoz. A Föld gömbölyü,lehet hogy 1-2-szer meg kell kerülnöm,ez eltart pár évig. Lehet hogy hoszabb ideig megállok közben Mallorcán,Hawaii-n...
Van egy kis spórolt pénzem...
Mostmár...
CSak ülök a pálmafák alatt..
És csörög az óra..
Reggel van..
Január
Tél...hideg..
Reggel...sötét..ébredés..

"Jó reggelt kivánok !Ébredni kéne már!
ó ó óóóóóóó Jó éjszakát!"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigone.blog.hu/api/trackback/id/tr861499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása